המציאות החדשה שנכפתה עלינו בחודשים האחרונים, אילצה רבים "להמציא את עצמם מחדש", לסגל הרגלי עבודה חדשים, וביניהם עבודה מהבית.

השהייה הממושכת בין ארבע קירות, הציפה אצל משפחות שבעבר הסתפקו בדירות קומפקטיות יותר, את הצורך בחללים מרווחים יותר, תוך שילוב פונקציונאליות של אזורי מחיה, לימודים ועבודה, אך לא על חשבון קרבה ונוחות.

בחיפושים אחרי נכס שעונה על כל הדרישות, הגענו לאחת הערים המסקרנות בישראל – קרית אתא.

צמיחה עירונית והשקעה בתשתיות ובחינוך
קרית אתא היא בין הערים המתפתחות בישראל עם הגירה חיובית וגדילה מתמדת, שמגובה בתקציבים עתירים ותמיכה מהעירייה.

הנתונים היבשים מראים על צמיחה מהירה, קירבה לנתיבי תחבורה ראשיים ושפע של הזדמנויות תעסוקה, אבל האם כאן טמון הקסם?

הגירה חיובית וגדילה מתמדת
הגירה חיובית וגדילה מתמדת

התחדשות עירונית גם בשכונות הותיקות והמבוססות בעיר
בקרית אתא ההתחדשות העירונית לא פסחה על האזורים הוותיקים והמבוססים בעיר, זאת בניגוד לערים רבות בישראל- בהן עיקר ההשקעה מופנית לשכונות חדשות, או לחידוש שכונות המוצבות נמוך על הסקאלה הסוציו אקונומית.

דוגמה מצוינת היא שכונת אברמסקי הצמודה למרכז העיר, הנהנית משיפור תשתיות והשקעה עצומה בחינוך.

שכונת אברמסקי- לשלב בין הקדמה של העיר, לשקט שבכפר
מי שיצא לסיבוב ברחובות השכונה, ייתקל במראה מיוחד- עצים בני מעל מאה שנים מצלים על הרחובות, לצד בניינים עירוניים חדשים המשקיפים לשדות ולכרמל.

השכונה שנקראה בעברה כפר אתא, שימרה את האופי הכפרי שלה. השקט והביטחון מאפשרים לילדים לשחק בגני המשחקים הרבים שפזורים בשכונה. חלקם הוקמו בשנים האחרונות בהשקעה של מיליוני שקלים.

חלק ממייסדי כפר אתא ("הפינפונצוונציקרס", "העשרים וחמישה") בסוף שנות ה-20
חלק ממייסדי כפר אתא ("הפינפונצוונציקרס", "העשרים וחמישה") בסוף שנות ה-20

קהילה בעיר- משפרי דיור לצד משפחות צעירות
הקרבה למרכז העיר, לכביש 22 ולכביש 6, והאפשרות לפרטיות ושקט, הופכים את האזור למגנט עבור זוגות צעירים וגם עבור משפרי דיור.

למעשה, ממש כאן טמון הקסם, בשילוב הקהילתי ובתמהיל המיוחד שנוצר. האפשרות לרכוש דירה חדשה במחיר אטרקטיבי ובמיקום שמאפשר איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר הופך את האזור לפנינה יוצאת דופן.

פרויקט הנחלה במנדלי מוכר ספרים 18, קרית אתא
בלב השכונה, מרחק דקות הליכה ספורות ממרכז העיר, נמצא פרויקט הנחלה. פרויקט המגורים מציע פרטיות ושקט, כך שלכל דירה יש שכן אחד בלבד, או כניסה פרטית ללא שכנים. סטנדרט הבנייה הגבוה בא לידי ביטוי בכל אחת מהדירות, ביניהן יש פנטהאוזים ודירות גן. 

הנחלה קרית אתא - הדמיית חוץ יום
הנחלה קרית אתא – הדמיית חוץ יום

מיקום שמתאים לכולם
הפרויקט נמצא ברחוב מנדלי מוכר ספרים 18, רחוב שקט ומטופח הנמצא בסמוך למרכז העיר וליציאה לכביש 22.

כחלק מההשקעה בשכונה, ניתן למצוא במרחק הליכה גני ילדים, פארק משחקים ובתי כנסת. מתוך מחשבה להעצים את תחושת השקט והפרטיות, נבנה הבניין כך שהוא מרוחק מהרחוב. את פני הדיירים מקבלת גינת נוי פרטית עם עצים, ובכניסה ללובי הבניין עומד עץ זית עתיק שנטע בקרקע לפני יותר מ- 130 שנים.

הנחלה קרית אתא - הדמית חוץ לילה
הנחלה קרית אתא – הדמית חוץ לילה

 

כלכלנים במערכת הבנקאית מעריכים כי דווקא כעת נוצרו הזדמנויות רכישה שכדאי לבחון ולממש. השיבושים בפעילות ענף הבניה (ועדות תכנון, פעילות עיריות, מחסור בחומרי גלם ופועלים) בחודשי הקורונה הראשונים, גרמו לצמצום ההיצע מחד, כשמנגד הביקושים העצורים של רוכשים פוטנציאלים רבים שנותרו לשבת על הגדר, עלולים להתפרץ בבת אחת. מי שישכיל לנצל את ההזדמנות המיוחדת שנוצרה, יוכל ליצור לעצמו השקעה חכמה באזור מבוקש ויוקרתי. 

לפרטים נוספים ותיאום פגישה